Kızlar idrarımı yaparken çok canım yanıyordu idrar kültürü ve tahlili sonucunda bakteri çıktı ve doktor augumentin verdi antibiyotik olduğu için çok tereddütlü içiyorum. Hem üroloji hem kadın doğum doktoruma sordum. İçebilirsin dedi. Var mı idrar yolu enfeksiyonu geçiren neler yaptınız