momandbabyy1 17.haftamdayım, karnımın sol alt tarafında bir ağrı var. Gebelikten mi, üşütmeden midir bilmem. Bıçak ağrısı gibi saplanıyor, aynı durumu yaşayan var mı?
Zehrabbp Ben aynı acıyı çektim dojtıra söyledim kanama olmadığı sğrecs normal dedi iki hafta geçtim acıyı gece uyutmadı çok şükür şimdi rahatım 19 haftalık olduk