Livealittle yok aşkım daha erken olduğu için bebek gözükmedi şu an 6+1 olduk cumartesi günü gideceğim bebeği ve kalp atışını görmeye o zaman tam 7 haftalık oluyorum ama sana tavsiyem alttan muayene olma bence daha önce 3 kaybım olduğu için alttan muayeneye hiç sıcak bakamıyorum doktoruma da söyledim zaten ultrasona girince gözükmedi kese idrara sıkışık gel dedi yarım saat falan su içtim öyle girdim tekrar nerden baksan bi 5-10 dakika aradı keseyi öyle buldu bazıları kolaya kaçmak için direkt alttan bakıyorlar alttan baktırdıktan 2 saat sonra düşük yapmıştım ben