FatmaEren Merhaba hanımlar Ankara LİNA KADIN DOĞUM hastanesine gidip doktorundan memnun olan varmı acaba ? Ben bugün cinsiyet öğrenmek için gidicem fakat sizler memnun kaldınız mi?