sedamom00 kahvesever__ Bn tokatlıyım kız Tokat çemeni ile enfes oluyor birde yanına işkefe oh yemede yanında yat🤣🤣
Sumeyyeabdi Hiç bilmiyorum canim hic bir fikrim yok oğlanla parktan geldik çamaşır katlanacak ama hiçbirşey yapasım yok kızımın da gelmesine 1 hafta kaldı iyice ağırlaştım
kahvesever__ sedamom00 İngilizcen olmasa da olur Fransızca öğren yeter benim de İngilizcem çok yok 😂😂
Lavantakokusu64 Sla8995 düşünme aşamasındayım 😄 ama ıspanak var yemeğini yaparım heralde sabah börek yaptim az kaldıydı onuda yemek mi yapsam yanına ne yapsam düşünüyorum sadece
mertveannesi2211 Sla8995 evlilikteki en büyük dert gerçekten ne yemek yapayım diye düşüneceğime ise gitmeyi tercih ederdim ama gidemiyorum da şimdi sabahtir düşünüyorum hala bulamadım uzanıyorum 😅 burdan bir fikir bulurum inşallah