Ygmrnrr_ 13+1 de ogrendim oglusum oluyor allah hepimize sag salim kucagimiza almayi nasip etsin insallah 😍❤️
catandgirlmom busedemirts1 valla burada hep 11 lerde 12 lerde 13lerde belli olanları duydum 13 te gittim ama % oranı vererek bile tahmin yapmadı doktor 😂 sadece kız olabilir dedi