Edda28 benim doğumum Şubat sonu Mart başı inşallah.
Ben 0-1 ay yani yenidoğan 10 tane 5li takım aldım. Yenidoğanı bilerek çok almadım son zamanlarda kilosuna göre (eğer kilosu düşük olursa) birkaç tane daha alırım diye düşünüyorum
0-3 ayda yine 12-13 tane var sanırım.
25-30 adet arası da uzun ve kısa kollu karışık zıbın aldım. Zıbınların çoğunu 3-6 ay aldım ama içe giydireceğim için bol durmasın giydirmesi zor olmasın diye 0-3 ay aldığım da oldu