Mine95_ Hamile iken dövme yaptırılır mı.Bebeğimin ismini yazdırmak istiyorum 26+1 deyiz önceden dövmede yaptırdım bi alerji vs olmadı şimdi sormak istedim.
Der_0 Mine95_ Kendi fikrimce doğduktan sonra daha sağlıklı olur sağlıkla gelsin inşallah sonra yine yaparsın 🥰
BBiricik Mine95_ hemen yaptırmak zorunda değilsiniz sonucta artık o sizin meleginiz lazere bile izin verilmezken mürekkep vücuda giriyor kimyasal bebeğinizi riske atmaya değmez Doğduktan sonra yaptırmanız en dogrusu
Ysmnrn Hicbir sey olmaz. Sadece caniniz yanarsa ve kasilirsaniz problem. O da zaten bir isim yazmak 15 dk surer. Tum bunlara ragmen aceleye gerek var mi? Bence bunu dusunun ❤️