Lizbonn cansualisa Senin lekene ne dedi dr hala normal mi buluyor ? Bende mesela oğlumu 37+3’de 52 cm 3400 doğurmuştum o da önden gidiyordu hatta 2 hafta. Ama sen günlük süt muz kuruyemiş proteini falan ihmal etme bak 2 öğün besleniyorum ben sadece aralarda meyve ve kuruyemiş yiyorum o kadar.
cansualisa Lizbonn kuzum ilki azdı 2. De 3 damla 3. 2 nokta kadar geldi gösterdim hep baktı hiçbir sorun görmedi ama ilişki yasakladı bebek aşağıda dedi rahim ağzını yumuşatabilir dedi dip köşe temizlik yok dedi mesela dedi bugün geldin ertesi günü 2 damla da gelse geliyorsun dedi rahim ağzına bakıcammm dedi 38 de alıcammm dedi mal gibi kaldım zaten
Lizbonn cansualisa Amann kız hazırlığa başla sen o zaman azıcık kalmış ay ben dipbucak temizlik yapmasam bile aşırı baskı hissediyorum aşağıda ya kafası ama sor sabahtan akşma kadar oturabiliyor muyum. Hareketsiz olduğum gün ama daha hantalım druma dedim diyo vücud alıştı harekete normal ama akşamlrı ayağının altına yastık al yüksekte olsun dinlen demişti en son.
Hilal3425 Ben tüp mideliyim baya da erken hamile kaldım 9 aylık ameliyayken porsiyonlarım çok küçük normal bir insana göre ama bebeğin gelişimi haftası ile uyumlu yani bence yeme içme ile hiç ilgisi yok bebeğin gelişiminin
berfincidankrkc Esraliiii gerçekten öyle o kadar çok yiyorum ki 4 5 öğün ama ne ben kilo alabiliyorum ne de bebek kızımda da aynı olmuştu
Der_0 cansualisa bildiğimiz mercimek çorbası aşkım içine patates soğan havuçla yapıyorum mercimek çorbası yediğim hafta farkediyor kilo dikkatimi çekti yani kilo aldırıyor
Bebekdelisi cansualisa 1 tane ara ogund yer sabaha kaşar ekle 5 ve kasan 8/9 kuruyemısler ekle cok faydalı
Bebekdelisi cansualisa çiğ canım ozellıkle badem fındık cevız ben soktan alıyorum yada tatlıbakta var yanına 1 bardak kefirle
cansualisa Lizbonn dimi baslıyımmm bu hafta içi yapıyımmmm dip köşe de yapamıyorum :( sağolsun 2 gün önce kuzenim yaptı anca topla et bulaşık çamaşır ütü
Lizbonn cansualisa Aman yapma ya sen cantana basla ama bende ay sonu baslayacagım insallah 😬😬 aralık sonu da evi temizletcem anneme gecicem dogum icin sonrada 😅
cansualisa Lizbonn yapma diyor doktor rutinnn işini yap dip köşe yasak diyor dün otobüse binşcemmm az yürüdüm nasıl ağrı bindi aha dedim bişi olcakkk sukur geçti ağrı resmen vajinamaaa burdu ağrı