Merhaba kzlar ben 16 ay önce sezeryan oldum şimdi 36 haftaya gireceğim salı günü özelde sürekli gittiğim doktor var fakat sezeryan fiyatları uçmuş durumda o yüzden özelde yapamayacağım devlete de sadece bir kere gittim kayıdım var fakat düzenli bir doktorum yok şimdiki doğumumda sezeryan olacak hiçbir doktor kabul etmediği için devlet hastanesine gidip ben sezeryan olmak istiyorum desem bana gün verir mi hiç yaşadınız mı bu durumu hep özelde olacağım düşüncesi ile devlette takipli olmadım maalesef fakat bu gebeliğimde sezeryan olacağı için gidip sezeryan günü alabilir miyim acaba verirler mi yoksa sancılarını bekle derler mi daha fazla beklemek istemiyorum 38 39 da sezeryan olmaz istiyorum bu fiyat artışları bizi mahvetti 2 defa zam geldi muayene ücreti bile 540 TL olmuş 😭😭