QUEEN0888 evet beyinde su toplaması gibi bişeyden korkarız kafa büyüklüğünde ama öyşe bi sorun görünmüyor dedi . İnsallah yapısaldır yada zamanla düzelecek birşeydir bizimde. Şimdiye kadar hep erken doğum ile ilgili risklerim vardı serklajım var ilk oğlum da suyum gelmesiyle 30 haftalık doğdu ama ilk defa bebekle ilgili bir sorun duyduk üzüldüm baya , Allah hayırlısını versin