a8d Kızlar 39+5 deyim bugün. Kahverengi sümük gibi bir akıntım oldu az önce. Nişan da olabilir ama 1 hafta önce yine aynı şekilde olmuştu. Doğumum yakın mı sizce bu lekelenmeden korkmalı mıyım ? Yarın doktor kontrolüm var zaten
S1907 a8d nişandır muhtemelen,zaten nişan ara ara gelirmiş hemen gldiğinde doğum başlamıyormuş öyle diyolar,özel takipli iseniz doktorunuza yazın ,ağrı yada sancınız yoksa yarınıda bekleyebilrsnz,doğum yakındır sinyallerini vermiş
S1907 a8d yani onu doktorunuZdan başka kimse bilemezki,durumunuz ne nerden bilelim ,ultrason bulgularına ve nst ye bakarlar