İyi günleriniz olsun hanımlarr. 11.11 de sezaryen doğum ile minik prensesimi kucağıma aldım🫶🏻Belki biliyorsunuz normal doğumu bekledim uzatmaları oynadım, kızım dönmedi. Hayırlısı sezaryen ile doğummuş. Çok şükür sağlıkla bebeğime kavuştuk. Herkesin ağrı eşiği farklıdır, korkutmak için demiyorum sadece sezaryen dikişi sonradan ayağa kalkması tuvalete gidip gelmek yatağa otur kalk ilk 3 gün ölüyorum sandım. Ağrılar çoktu, uyuyamadım. Ama şükür şimdi daha iyiyim, toparlamaya çalışıyorum. Daha önce başka bi ameliyat vs de olmadığım içindir belki anesteziden de zor uyandım. Ama hepsi kızıma değer iyikiim🥰Onu izlemesini bile dünyalara değişmem🤍Herkese hayırlı doğumlar dilerim.
Mutlu haftasonlarınız olsuun🌸