Canım herşey doktorda bitiyor doktor ne kadar iyiyse omurgası dan bile anlıyor bnm bebeğimde hep yüzüstü yatıyordu pipisini göstermiyordu kendi doktorumuz bir türlü göremedi hatta kıza benzetti sonra detaylı ultrason için iyi bir doktora gittik orda oğlunuz çok sağlıklı diyince şok olduk adam omirilikden anladı hatta nasl bilmezssiniz bu vakte kadar nasl göremediler dedi yani herşey doktorda bitiyor