Merhaba arkadaşlar geçen hafta doktora gittiğimde doktor cok az idrar yolu enfeksiyonun var dedi uroday verdi içtim gece sabahına ishal oldum . Şimdi bugünde beyaz beyaz akıntım geliyor ve rahim çevrem göbek deliği kısmım aşırı ağrıyor 6+1 gebeyim yine idrar yolu enfeksiyonumu oldum yoksa başka bir şey mi aşırı ağrım var dünde çok ağır kaldırmıştım korkuyorum