Kivircikkuala Kızlar bat hangi gününüz benim 24 🫶 değerlerdirmeler yapıldı mıııı nefesler tutuldu muuu🤭
Gul5 Kivircikkuala Bat 24. 3 gün kaldı erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Rahim filmi çektirsem mi diye düşünüyorum
17papatya Kivircikkuala benim de 26 kasım.Bugun erken gebelik testi yaptım maalesef negatif çıktı daha doğrusu hayalet çizgi gibi biseyler çıktı artık adet gününe kadar bekliycem test yapmamak için belirti olarak fa göğüslerime asla dojunamiyroum çok sızlıyor
Hll983 Benimde 25 kasım🙋♀️ sol kasığımda biraz ağrım var neredeyse 1 haftadır devam ediyor başka belirti göremiyorum kendimde
Cicek_ Benimde 22 Kasım genelde bir iki gün geç oluyorum ama. Geçen hafta perşembe az kanamam oldu. Cuma günü de kasıklarım ağrıdı biraz da lekelenmem vardı gene ama çok sürmedi. Umarım bu sefer olmuştur🙈
CaglaCan523 Kivircikkuala yok yapmadım umutsuzluğa kapılmamak için adet tarihinin geçmesini bekliyorum
Hll983 Kivircikkuala İlk gebeliğimde çok erkenden birçok belirti farketmiştim.Kasık ağrım batmam onda da vardı.Ama maalesef bebeğimi kaybettim 19. haftamda şimdi yeni bıraktık korunmayı ne zaman olur yeni bir hamilelik bilmiyorum ama bu olaydan sonra daha çok istemeye başladım.Allahım hayırlı şekilde nasip etsin isteyen herkese😌
Cicek_ Kivircikkuala dün yaptım normal test ama çıkmadı tabiri 😐 çarşamba günü doktora gideceğim bakalım adet olsam da olmasam da. İnşallah isteyen herkese nasip olur 💕
Boss01 Kivircikkuala erken mi yaptım testi 9 gün oldu daha 🥺üzgünümmm göğüs hassasiyetim hiç yok normalde her ay olurdu
Kivircikkuala Hll983 Öncelikle kaybın için çok üzüldüm Rabbimin bir bildiği vardır elbette meleğin seni bekliyor hep 🥹🫶 İnşallah tez zamanda anne olmayı yeniden tadarsın kuzum