Tugba_42 benimde ilk gebeliğimde tek belirtim göğüs hassasiyetimdi bi anda kaybolunca bir şeyler olduğunu hissetmiştim hastaneye gittiğim de kalp atışının durduğunu öğrendim şimdi yine hamileyim kan sulandırıcı ilaçlar kullanıyorum bütün tedbirleri aldık 7+3 hamileyim göğüs hassasiyetim yine kayboldu ara ara bulantılarım oluyor ama normalmiş belirtiler bi anda kaybolup bi anda tavan yapıyormuş, içimizi ferah tutalım gelecekse de Allah’tandır elden bir şey gelmez ❤️