Nazli-61 Hamilelikte tetanoz aşısı Yaptırdınız mı anne adaylarııı sağlık ocağından yarın çağırdılar beni 5 aylığız 1-2 duymuştum çok yanaşmamı tavsiye etmediler siz yaptırdınız mı yaptırmadıysanız sebebini öğrenebilir miyim ben kararsızım
limoncicegimFO Nazli-61 doktorum kesinlikle önerdi 2 doz yaptırdım cnm doğumda herhangi bir şey felan olur mikrop kapma riski yüzünden
aasenaktas Nazli-61 neden yanaşmamanızı söylediler onu anlamadım, gülün dikeninden bile bulaşabilecek bi hastalık ve en hassas olduğunuz dönemde vücudunuz. Doktorunuzu dinleyin
limoncicegimFO Nazli-61 20 ve 24. Haftalarda yaptırdım cnm 18 den sonra yapılıyor demişti doktor sen yine kendi doktoruna sorarsin. İki doz arası 1 ay geçmesi lazımmış
aasenaktas Nazli-61 etraftakiler çok bilmiş nedense siz ne istediğinize bakın ama mutlaka danışıp yaptırın
Vildan8891 Nazli-61 yaptırdım ilkini 20.hafta da ikinciyi de 24 te olacağım ve hiç bir ağrı vs yan etki görmedim
Gamze79 Nazli-61 ağrı oldu ama çok değildi canım yanlış hatirlamiyorsam 1.doz 20.haftada 2.dozda 24. Haftadaydi
Nazli-61 aasenaktas ya evet çok saçma şeylere çekiyorlar bazı konuları Aslında her ağızdan çıkana aldanmamak gerek en iyisini okuyan bu işin ehli insanlar bilir,peki kendi Kadın doğum uzmanıma mı sormalıyım yoksa sağlık ocağında ki doktora mı
Umutluanne1 Nazli-61 amin inşallah 🙏🏻 hiç ağrım olmadı . Covid aşısı daha çok ağrı yapmıştı öyle söyleyim . Aynı gün üstüne bile yatabildim kolumun sıkıntı olmadı hiç . Sadece bir tık hareketleri yavaşlıyor oda ertesi gün geçiyor zaten
Ediskobebisko Benim doktorum 26-36. Haftalar arasında ADACEL aşısı olmamı önerdi. Tek doz tetanoz difteri ve boğmacayı kapsıyor.
Susen2 Ben de yaptirdim iki doz, hem 2 ayri kadin dogum doktoru hem saglik ocagindaki doktor onerdi. Kol agrisi yapti 1 gunluk ama oyle uzerine yatilmayacak kadar filan degildi.