catandgirlmom Kubratagram00 ben avent aldım bakalım bebiş sevecek mi ☺️ Yeğenimde lansinoh sevdi onu kullanıyor
minik_koala_ve_annesi Kubratagram00 lansinoh cok menmunum aventin mudili zaten avente o kadar para vermeye gerek yok bence ben 199 tl ye smf diye aldim guzel yani
Btlklnc Kubratagram00 bende avent aldım kırılma ıhtımalı oluyormus ve pahalı da bır bıberon onun ıcın plastık aldım 2 tane