Neslisahhh Kukuma benim de dun geldi. Bu sabah doktoruma yazdim. Bebek hareketleri normalse bekleyelim dedi. Nisan geldikten bi iki hafta sonra bile olabiliyormus doğum. Ancak eğer ki sancılarınız düzenli ise tabiki de doktora gidin.
Keziban Nişanım geldikten 2 hafta sonra doğurdum hareketlerde sıkıntı yoksa gitmeye pek gerek olmuyor