Simdi benim sorum su guzel teyzeler 🥰 benim minnos 41 gunluk oldu dogdu dogali ben gunduz isikli ortamda gece ise gece lambasi yanan odada yatiriyorum cunku yatagim ve besik arasi biraz mesafe var benim bebito da kustugu icin yuzunu gormek icin isiktan cok rahatsizim gelisme hormonlari adina ama yuzunude gormem lazim siz bu aylarda gunlerde isik kullandiniz mi ya da tamamen karanlik ortama ne zaman alistirdiniz. Alisma suresi kolay oldu mu? Simdiden tesekkur ederim yanitlar icin🥰😇