Baymehal cnm benimde bebeğimin kafasında olmuştu aynı bölgede doğumdan sonraki gün farketmiştim bende. Ultrasonda kitle var denildi beyin cerrahı tomografi çektirin ben öyle konuşurum dedi. Çocuk doktoru çektirmeyin zamanla geçecek bir şey 1 aya kendisi dağılır dedi ben dinlemedim tomograifiyi çektirdim ve beyin cerrahıda aynı şeyi söyledi 1 aya kalmadı kendiliğinden geçti. Üstelik benimki sezaryan doğumda. İçinizi ferah tutun kendiliğinden geçiyor🌸