Merhaba çok acil olarak yardımcı olur musunuz son kontrolümde doktor göbek kordonunda tek arter olduğunu belirtti bu da bebeğin az beslenmesi demekmis tıp dilinde tek umblikal arter deniliyor yanı bebegim bu nedenle gelişmiyor olabilir bu durumu yaşayan varmi ??