AyFa1608 eylulmihrasmom inşallah canım Rabbim kimseye aratmasın zamanı geldiğinde isteyen ve bakabilcek herkese hayırlı evlat nasip etsin inşallah 🥲
Yatadyes001 22 Eylül son regl tarihim. 12 ekimde aşırı silik çizgiyle öğrendim. 14 ünde beta 102 çıktı. Şu anlık bi sıkıntı yok haftaiçi doktora gideceğim. Hcg yükselmem iyi gidiyor çok şükür