Şuan 36+4 üm ama ultrasona gore 38 haftalığım ve bebeğin başı kanala yerleşmiş ♥️ Bu haftaya kadar cinsiyeti icin hep erkek denilmisti Cuma günü ben sormadan doktor kızın olucak dedi böyle birsey basina gelen var mi? Devlette takipliyim ama hep ayni doktora gidiordum bu arada 🙄 ne yapmalıyım?