gvnmte Dygg bende oldu, 37 +4 üm. Gecen hafta daha sıktı hatta sıklasıcak sandım ama bikaç gündür pek hissetmiyorum. Hem belime hem kasıklarıma vuruyodu. Yalancı sancı sanırım. Ama nstde de hafif hafif cıkmıstı.
ldyarse Dygg bende 38. Haftadayım yalancı sancı büyük ihtimal iki gün önce şiddetli sancı ve kasılma vardı ama 3 saat sürdü sonra geçti dün geceden beride karnım ağrıyor ishal gibide olmuştum ama bugün hafif karın ağrım var uykular haram oldu valla
HeyMommy Dygg Bizde bugün 37. Haftaya girdik. Sabah adet ağrısıyla uyandım. Ara ara vuruyor ama düzenli değil
Seyma0323 36+5 im ben benimde ara ara oluyor yalancı sancılar canım. Eğer 3 5 dakikada bir gidip geliyorsa ve git gide şiddetleniyorsa ve karnın kasılmaya başlıyorsa ritmik şekilinde ozaman gerçek sancı