gelartkk Avicenna Gültepe hastanesinde yenidoğan yoğun bakım ve küvez var mı arkadaşlar bilgisi olan yazabilir mi?
gvnmte gelartkk zannetmiyorum bikaç kontrolüme oraya gittim. Cok kücük bi hastane yani. O yüzden içime sinmemişti. Aile hekimim de mutlaka gideceginiz hastanede yogun bakım olmasına özen gösterin demişti
gelartkk gvnmte bende oraya gidiyorum sormak hiç aklıma gelmedi dedim mutlaka doğum yapanlar vardır inşallah gören olur