minik_koala_ve_annesi Kubratagram00 bende sivi deterjani kullaniyorum 5.kg luk almistim o zaman menmunum
Hazalaskin Kubratagram00 alt açma örtüsü efsane başka kullanamıyorum mama sandalyesi aldım onuda bayılarak kullanıyoruz deterjan değil de yumuşatıcısını kullanmıştım çok güzel kokuyordu
Kubratagram00 EAK bende hep yorum okudum kullananlar memnun kalmış ve fiyatlarda çok uygun illa abartıp fazla paralar verip farklı markalar almaya gerek var mı ki
Aysenur44 Ben oğlum için şampuanınıda aldım memnun kaldım bebek arBasını aldık ondanda memnun kaldım :)
Aysenur44 Biannebibebe İlk erkek cocuklarına özel şampuanı aldım sonea gittiğimde kalmamıştı normal şeffaf e bebeğin şampuanını aldım
Biannebibebe Aysenur44 üzerinde yeşil organik yazılı olanı diyorsunuz sandım göz yakıyor mu diye soracaktım. Kullandığınız üründe göz yakma gibi bişey yaşadınız mı hiç peki
Aysenur44 Biannebibebe yok onda bir sıkıntı yoktu ama geçen dalin aldım ilk defa şuan konuşabildiği için dalinde gözüm yandı diyor şaşırdım bende değiştireceğim ilk ebebeğe gittigimde :)