ggulsaahhhhhh canım yanlış yorum yapmak istemem den gene gittiğinde sor ama benim 3 igg mde pozitif ti doktor iyi bunlara bağışıklığın var hamilelikte uğraşmak zorunda kalmıycaz demişti.igm eğer pozitifte şuan geçiyorsun demek oluyor o sıkıntı yaratıyor.kizamikciga bağışıklığın var ama anti cmg ve anti toksaplazma ve anti rubella igg ise o zaman rahatsin zamanında gecirmssn demek .IgM ise sıkıntı şuan geçiriyorsun yada çok yakın zamanda geçirdin. Demek.toksoplazma igg değilse kedi cisinden çiğ etten bulaşıyor bulaşması zor.ama bitkileri vs iyi yıkayarak ye.doktora gittiğinde sorarsn gene için rahat olsun