İcim icimi yiyor ikinci hamileligim bu ilk hamileligimde de hep korkuyla gecirdim bunda ayni sekilde 2 3 tarama testlerim guzel cikti fakat bebegin esi asagida oldugu icin beni doktorum perinotolojiye gönderdi ordaki doktorda kanaman oldu mu dedi evet dedim oo kanama ilk hamileliğinden kalan plasantanin dışında ki kan suan durmus gozukuyor fakat bebek bunu yutmus olabilir ve parlaklik o yuzden olabilir dedi ya da kromozomsal genetik hastalik olabilir dedi suan net bisey diyemiyorum dedi 5 6 7 aralik arasinda gidicem tekrar gecme imkanida var dedi insallah tek duam gecmesi cunku ilerleyen zamanlarda gelisimi dusebilir dedi cok uzuldum yarin da tıbbi genettige gidicez insallah bir sorun cikmaz benim gibi boyle bir durum yasayan var mi cok üzgünüm suan😥😥