Zeynep_61_70 Kizlar sabah kalkdim.affedersiniz gece lavoboya hiç gidemedim sabah kalkınca gittim gittikdrn sonra sol kasığımda ağrı sancı başladı bu normal mi dinlensemde çok geçmiyor hafif hafif yime oluyor bu durumu yaşayan varmı aranızda
Aysenurozs Zeynep_61_70 idrarı çok tutunca oluyor bende de yaparken de biraz ağrı yapıyor 10 dk sonra felan geçiyor genelde. Ama geçmiyorsa belki idrar yolu enfeksiyonu olmuş olabilirsiniz test verin bence çok şiddetliyse de doktorunuza danışın