Merhaba arkadaslar 33 haftalik hamileyim 2 gündür af edersiniz yeşil akintim oluyor fakat herhangi tahriş kızarıklık veya kasinti yok randevu aldım gidecem doktora ama yine de burda sormak istedim tehlikeli mıdır ne yapmam lazım neden oluyor acaba? Şimdiden çok teşekkür ediyorum🌹