advice bence her ikisi de cok güzel. ama sara daha bi güzel sanki :) bu arada ilk defa burada zevkli bir soru görüyorum, genelde hangi isim diye soranlar çok abuk isimler soruyorlar. ikra, hımsa gibi :d
goncacan advice hahahaha seni sevdim arkadasim bende kiz olurda yaz mi koysam vera mi kararsizim banada bisey öner😁😁
advice goncacan yazın dogacak yaz bence cok iyi. soyadınız nedir? :) vera koyma bence v ismi dik baslılık getiriyormuş canım :) Benim kızım olsaydı; derin - begüm - birce - beren falan koyacaktım.
goncacan advice yaa birce ismini bende cok seviyorum ama tam haziranda dogacagi icin yazda cok tatlis olur🥰
Tripkolikkkiz advice dini konularla ilgilenmediğin apaçık belli ama ayete abuk sabuk diyemezsin saygı duymak zorundasın! Soyledigin kelimeler hakaretler ahlak ve aldığın terbiyeyi ortaya koyuyor !
advice goncacan soyadınızla hangisi daha çok yakışıyorsa bence :) soyadınız a-r-s harfleri agırlıklı se birce daha iyi olur çakralar bakımından. yok ama a-r-s-ş pek yok ise yaz da olabilir ama birce daha iyi cunku 5 harf iyidir, 3 harf az kalıyor eksik çakrası çok oluyor. :)
Tripkolikkkiz advice işte saygısız olduğunu itiraf ettin. Ayetle dalga geçtin ya dilerim Bi gün bu isim önüne öyle bir çıksın ki