cansualisa o zaman en mantıklısı yarın filan bir daha kendi doktoruna git sorularını cevaplasın çünkü düşüncelere dalmakta haklısın canım hatta telefonuna kaydet sorularını sonra ses kaydını da aç eve gidince dinle bazen soruları soruyoruz ama cevapları bazı telaşlardan unutuyoruz.Bana da rahim ağzını ölçtürmen lazım perinatolojide demişti sonraki hiç bir dediğini hatırlamıyorum çünkü akıl rahim ağzına takıldı gitti