yasemiiinnn 2 gün önce buraya erken gebelik testini atmıştım. Onda da baya belirgindi ama yine bugün test yapmak istedim emin olmak için. Gebelik var değil mi
HAR yasemiiinnn kesin var hayırlı olsun sağlık ocağına gidip bir bthcg batırorın değerini öğrenin tebrik ederim ❤️
yasemiiinnn Esrauysal Tesekkür ederim. Haftasonu olduğu için kan da veremedim. 2 gün arayla test yaptım. İlki daha silikti bu daha belirgin. Yani değer artmış kimyasal olma ihtimali ortadan kalkıyor degil mi
Esrauysal yasemiiinnn artmış tabi bebeğim kaç gün gecikti belirgin baya benim 5. Gün çok aşırı silikti 😂 11 Di değerde yarın gider verirsin bebiş var gözüküyor
Esrauysal yasemiiinnn ay geç döllenme değildir inşallah zor oluyor benim 1 ay hastanede geçti varmi yokmu diye seninki gayet Belirgin yarın kan ver bakalım hemen
Siyahdnz Esrauysal benım de deger 950 cıktı cuma persembe gunu ve salı gidıcem kese varmı bakacak sızın nasıldı erken dollenme mı acava bilmiyorum
Esrauysal Siyahdnz geç döllenmeyim ben kuzum kese ve bebek için 3 bin 4 bini beklemen lazım göremezsin o yüzden bir ay kan verdim sürekli
_y0 yasemiiinnn nasıl yani hangi şehirdesin ? Ben beta takibi yaptırıyorum 2 güne bir akşam acildeyim günün geçti testim pozitif kan vermek istiyorum deseydin