Sinemozy K470 Eğer kızımız olsaydı Ravza ya da Lina düşünüyoduk Asel ve Mila ismini de çok beğeniyorum 🥰🌸 bizde erkeğe isim bulamıyoruz 🙈
Eren_umay2 K470 Biz ilk başta Öykü Liya diye karar vermiştik ama kayınvalidemgil falan söyleyemediği için Umay Liya olarak değiştirdik 🥰