kbra19 Merhaba bayanlar 7 haftalığım yatıp uyuduğumda bile sırtım ağrıyarak kalkıyorum 3. Gebeliğim diğerlerinde son zamanlarda olurdu ama bunda şuan olması garip geldi sanki bütün gece iş yapmış gibi sırtım ağrıyor
Esrauysal kbra19 normal kuzum taş yükü çekmiş gibi durduk yerde ağrırdi benimde belim sırtım ilk başlar öyle oldum uzun süre
kbra19 Esrauysal 3. Gebeliğim diğerleri böyle değildi garip geldi uyandığımda dinlenmiş olmam gerekirken tam tersi
Esrauysal kbra19 3. Gebelegin 3 ü de farklı bebek 😂 hepsi aynı olacak diye bişey yok kuzum buda böyle geçiyor demekki iğne batar gibi oluyordu benimde sırtım komple
Meys Ücüzlerdle hamileyim.16haftalik.oldular 1haftaditlr 1saat oturamiyorumhep uzanıyorum sırt bel ağrısından usutmemeye çalışın kuluc oluyor benim.hep masajla biraz rahatliyor
pinar_033 Ben de aynı durumdayım hamileligimn başından beri çekiyorum 14 haftaligiz şu an geçen hafta doktoruma söyledim Bi krem yazdı baya faydası oldu boşuna çektim dedim resmen doktorunuza söyleyin lütfen geçmiş olsun