Lockaamm Merhabalar erken gebelik testinde bakar misiniz ? Adetim Perşembe günü olmam gerekirken olmadım. 3 gün gecikti bugün pazar. Lütfen yardım edin ben görmek istediğim için mi hayalet çizgiyi görüyorum :( kan testi mi versem acaba
yinehamile Lockaamm bende görüyorum ama önde ki plastik cam gibi şeyi tırnağınla çekince çıkıyor öyle daha net gozukur
eylulmihrasmom Lockaamm sanki var gibi bilemiyorum kuruma çizgisi gibi de değil insallah vardır bi kan verin🤲🏻
Lockaamm Esrauysal Yazarım tabi. Ama hiç bir belirti yok ne adet ne hamilelik. Göğüslerim adet olmadan önce şişer acırdı. Belim ağrırdi ama hiç bir belirti yok. 😔😔