Yarın tam 40 oluyoruz bende hiçbir belirti yok sadece belimde biraz ağrı var bide gece bebek hareket ettikçe sancılarım oluyo ama düzensiz 🤨sanki içimde kalacak bu çocuk😂normal rutin işlerime devam ediyorum sanki hiç doğuramayacakmışım gibi hissediyorum 😅 çevredekiler de karnın hiç inmedi hala yukarda daha var diyip duruyo o daha çok sinirimi bozuyo😅40 oldum daha ne kadar olabilir kiii diyorum bende