Kızlar 17. Haftaya girdim bugün. 3 haftadır şiddetli baş ağrısı yaşıyordum. İki gün önce kontrolume gittim doktoruma söyledim. Tansiyonunu kontrol et dedi. 14 9 üstüne çıkarsa haberim olsun dedi. Parol icebilirsin dedi. Bu sabah aç karnına baktım baş ağrım vardı yine. 10.6 çıktı. Şimdi yemek yedim. Biraz bekleyip yine bakicam. Tansiyon sorunu olan var mı acaba ?