Anonim11 Kızlar sizlere sorum olacak. İdrar verdim enfeksiyonum çıkmadı ama şiddetli ağrılarım oluyor. sizce neden olabilir doktora da gittim sıkıntı yok dedi. Acaba hissetmeye mi başladım anlam veremiyorum yaşayan var mı. Sızı şeklinde ağrı
FatosNazim53 Anonim11 Bende bugün 17. Haftaya girdim. Benimde vardı iki gün önce kontrolde doktoruma söyledim. Magnezyum eksikliğinden olabilir dedi. Magnezyum başladı bana. Allah’a şükür iki gündür ağrım yok. Magnezyum içiyorum.
Anonim11 tazebiranne_hg04 evet böyle ara ara geliyor ama sancıyor bazen enfeksiyon yok dedi doktor ama yine de korkuyor insan sebebini bilmeyince
Anonim11 FatosNazim53 bende içeyim öyleyse iyi gelir bana da vermişti sağlık ocağı doktorum ama içmemiştim
[silindi] Anonim11 bende 16 haftalık hamileyim benimde kasık ağrılarım var doktor her zaman normal diyo rahim büyüyor diyor
Cikoleyla Ben de 18’e kadar rahattım. 18’de başladı. Yarın doktora gideceğim inş, benimki de sızlama gibi. Yatıyorum, dinleniyorum. Bacağıma da kramp girdi. Ben de diyorum heralde magnezyum eksikliğinden. Bakalım doktor ne diyecek yarın.
zeynepmom34 Anonim11 geçer geçer bide bende idrarda enfksyon çıktı az antibüyotik verdi şuan ağrım sızım yok oğluşum beni yormuyor🤗🤗🤗💙
FatosNazim53 zeynepmom34 monural idrar yolları iltihabı için tek kullanımlık bir ilaç. Benim dediğim magnezyum.
Cikoleyla Ben doktora gittim rahmin etrafı gaz bulutu İle çevriliymiş. Ondanmış ağrı. Gaz ağrı yaparmış haberiniz olsun