Sibel_7837 Arkadaşlar uyurken gerindim diye hatırlıyorum ama gerindinmi bilmiyorum gerindiysemde sizce bebege zararlımı
mor_menekse Sibel_7837 canım doktorum bana gerinme çok fazla demişti başından beri doya doya gerinemiyorum vücudumu çok kasmadam geriniyorum ufak ufak. Sen de dikkat et ilk haftlardasin bide ben 38 haftaligim hala dikkat ediyorum
Nazendehanim Sibel_7837 ben gerinmeye yeltendigimde kramp giriyor , kaslarınızı kasiyorsunuz görünürken ileri haftalarda bence gerinmemeye calisilmali
Sibel_7837 Ummu_gulsevinc teşekkür ederim bilginiz için bn 10 haftalık hamileyimde hani korktum bi zararı olurmu bebeğe diye
Hilal3425 Bende gerinmemeye çalışıyorum en fazla ayaklarımı karnıma doğru çekip kollarımda hafif geriniyorum bazen vücut istiyor sabahları