Irazz12 Kizlar merhaba, 6 haftaligim. Cok karin agrim ve akintim var, nobetci uzman risk olabilir dedi. Cok uzuldum ve korktum. Kendi doktoruma sali sabah gidecegim. Bu durumu yasayanlar var mi
Anonim11 Irazz12 o zamanlarda ağrı olması çok normal benimde oldu akıntım da oldu enfeksiyon var demişti doktor fitil kullandım ama senin durumun ne yönden riskli bilemem ama adet sancısı gibi ağrıların varsa normal
Irazz12 Sureyya1 kan yok ama boyle kucuk kucuk parcali akinti gibi , kahverengimsi kirmizimsi. Kanama yok, cok korkuyorjm ya