Kızlar boyum 1.70 normalde kilom her zaman aynıydı 67 ne altına ne üstüne çok çıkamazdım
Ama sonra hamilelikler , düşükler hormonsal ilaçlar tüp bebek derken
Ben 79 kiloyla hamile kaldım 16 haftalık oldum şuan 80 kiloyum çevremde kimse hamile olduğumu bilmiyor karnım çok çıkmadı göbek duruyor bebek olduğu belli değil ve herkes kilomu söylüyor hormonlardanmı bilmiyorum hani ağladım bile ama sonra döndüm dedim umrumda değil bebeğim için bişeyden kesmicem bu benim zaten fazla kilom doğumdan sonra veririm ama görüntüm berbat oldu kollarım karnım kalçam basen heryerim çıktı
Siz bu durumla nasıl baş ediyorsunuz neler yapmalıyım az kilo alayımda bebeğim çok kilo alsın istiyorum yolumuz daha uzun