Ezgi0807 Merhaba hamişler Ben şuan 34+6 haftalık hamileymiş son nst ve ultrasondan sonra doktorum suyumun az olmasından erken doğum riskinden dolayı 12saat arayla celestone chronodose iğnesini verdi ciğer geliştirici bir iğneymiş erken doğum olursa ciğerlerinde sorun olmasın diye. Burda kullanan hamişler var mı? Kullandıktan sonra ne zaman doğum yaptınız acaba bir sıkıntı oldu mu merak ediyorum.
DenizCeylin Ezgi0807 30.hafta celestone 4 doz olduk canım. Bende baskı vardı bebek aşağıya inmişti. Şu an 36+6 yız hala doğmadı şükür.
Susen2 32.haftada oldum su an 34.haftadayim, erken dogum riski yoktu ama ikiz oldugu icin onerdi doktor, erken bile dogarlarsa kuvozde kalma suresini yari yariya indirir dedi. Bu kuvoz icin onemli olan kilosu degil ciger gelisimiymis.