Kızlar dün beyaz jöle gibi birşey geldi nişanım dı büyük ihtimalle akşam sırtımın arka altından sancı girmeye başladı ve rahmim resmen kasılıp gevşedi doğum başladı sandık biraz yattım uyumuşum adet ağrısı gibi ağrılar yaşadım gece bi kaç kez belimin ağrısı hala geçmedi sizce bu alıştırmamıydı bu gece tetikteyim 😊