Hshbss Benim gibi yukarda hissedemeyen varmi neden yukarda hissetmiyorum 32+6 haftayim 1400 kilosu sizcede cokmu ufak
QUEEN0888 Hshbss Bende de karnım aşağıda yerleşmiş.Bebek aşağıda hareket ediyor.Bebek işinde muz,pekmez,MUTLAKA kefir🥰,yumurta tüket🌸