BayMel Hanımlar 26 haftalık hamileyim çok kötü bir öksürük tutmuş ilaç ta kullanamıyorum sizce geçmesi için ne yapabilirim sabaha kadar uyuyamıyorum 😔
Bilgeyumuk BayMel tereyağı ile pekmezi karıştırıp içebilirsin gebelik şekerin yoksa , günde bir bardağı geçmeyecek şekilde limonlu su içebilirsin ılık zencefil zerdeçal yiyebilirsin günde 1 çay kaşığı
Arzerskn 5+6 dayım aynı dert bende de var 🤦♀️ diğer iki kızıma hamileyken hiç yaşamamıştım öksürük üstelik sadece geceleri tutuyor😔
BayMel Arzerskn sizin çok dikkatli olmanız lazım ilk gebeliğimde bnde o dönemde öksürük yaşadım ve düşük yaptım
Arzerskn BayMel gece oluyor kalkıp oturuyorum gündüz hiç öksürük falan yok bende gündüz yatıyorum gecem günüm karıştı 😔 28 inde dr kontrolüm var sorucam ona da bakalım
BayMel Arzerskn aynısını bnde yaşadım doktora gittim alerjik astımım varmış gebelik tetiklediği için birden tutmuş