echeveria canım tavuk yemiyorum maalesef güvenemiyorum, antibiyotikle büyüyorlar😔köy tavuğu da ağır geliyor. Balığı çok seviyorum hafta birkaç yemeğe özen gösteriyorum. Kıyma alınca daha fazla yapıp porsiyonluk derin dondurucuya atıyorum. Et için de pişince az az dondurucuya atıyorum. Yoksa dediğin gibi her gün zor