Merhaba Kızlar. 5 Ağustosda doğum yaptım
7 ekimde ilk adetimi oldum İlk 4 gün normaldi sonra bitti aradan 1 .2 gün geçti. Bekledim. Lekelenme falan olmadı. Sonra birliktelik oldu. 1 gün sonra. Tekrar. Kanamam oldu bu aralıklı 3 4. Gün sürdü korunuyoruz zaten Şuan olmama gerekirken olmadım 🥹. Test falanda yapmadım başına böyle bişe gelen varmı?